علی ططری دبیر اجرایی دهمین همایش تاریخ شفاهی از برگزاری این همایش در ۵ بهمن سال جاری خبر داد و گفت: این دوره همایش با محور تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی پیش از این قرار بود در دی ماه برگزار شود.

علی ططری، دبیر اجرایی دهمین همایش تاریخ شفاهی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از تغییر زمان این همایش خبر داد و گفت:‌ پیش از این قرار بود همایش در دی ماه برگزرا شود،‌ اما در جلسه اخیر شورای سیاست‌گذاری برگزرای این همایش به روز پنجم بهمن سال جاری موکول شد.

وی ادامه داد: این دوره همایش به نقد و بررسی آثار منتشره در حوزه تاریخ شفاهی با موضوع انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور اختصاص دارد و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در هشت محور امام خمینی(ره) و روحانیت، فرهنگ و هنر، اقتصاد و معیشت، اجتماع، طبقات و اصناف، سیاست، احزاب، گروه‌ها و جریان‌ها، وقایع و رویدادها، شخصیت‌ها ارائه کنند.

ططری با بیان این مطلب که  تاکنون ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است،‌ گفت:‌ دهمین نشست تخصصی تاریخ شفاهی که به تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ اختصاص دارد،‌ به همت مؤسسه مطالعات معاصر و با مشارکت انجمن تاریخ شفاهی برگزار می‌شود.

مقالات برگزیده در روز همایش از سوی نویسندگان مربوطه ارائه خواهد شد. همچنین مقالات پذیرفته شده از سوی هیئت داوری با پرداخت حق تألیف در کتاب «مجموعه مقالات تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی» منتشر و به برگزیدگان گواهی «شرکت در نشست با مقاله» اعطا خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :