کتاب «اسناد مشروطیت در گیلان در ادوار دوم تا پنجم مجلس شورای ملی» روز سه‌شنبه در هفتمین همایش تاریخ مجلس رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ططری دبیر هفتمین همایش تاریخ مجلس و مدیر مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و مرکز پژوهش کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی از رونمایی کتاب «اسناد مشروطیت در گیلان در ادوار دوم تا پنجم مجلس شورای ملی» در برنامه‌های هفتمین همایش تاریخ مجلس خبر داد.

وی با بیان این‌که این مجموعه نخستین دفتری است که از اسناد عرایض گیلان در کتابخانه مجلس منتشر می‌شود، افزود:  آقای عباس پناهی طی ۳ سال اسناد عرایض حوزه ایالت گیلان را بررسی و استنساخ کرده و با مقدمه علمی به جامعۀ پژوهشگران و محققان حوزه تاریخ‌نگاری پارلمان در ایران ارائه می‌کند.

ططری با عنوان این‌ موضوع که این کتاب از مجموعه طرح‌های پژوهشی مورد حمایت در گروه علمی اسناد و موزه در کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی است، از رونمایی از این اثر در هفتمین همایش تاریخ مجلس به دست جناب آقای دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی خبر داد.

هفتمین همایش تاریخ مجلس با دبیری علی ططری، سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۹ در محل ساختمان مشروطه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :